Nog 3 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Corine Visser - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Corine Visser - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen..

Door: Arjen en Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

26 Februari 2014 | Nederland, Bussum

Hi iedereen! Wij hebben een profiel aangemaakt op waarbenjijnu. voor diegene die het leuk vinden om ons te volgen tijdens onze droomreis naar Nieuw Zeeland via Hong Kong! Wij vinden het ook heel leuk om een blog bij te houden voor ons zelf! Dit gaat hoogst waarschijnlijk een droomreis worden die we nooit meer zullen vergeten dus hoe leuk is het dan als je over een paar jaar nog eens terug kan lezen hoe we ons op dat moment voelde en wat we precies mee maakte :)

Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zo ver..Op dit moment is het vooral nog heel hectisch aangezien we net onze verhuizing achter de rug hebben! We zijn aan inpakken en tegelijkertijd ook aan het uitpakken..De timing van de verhuizing was echt ruk, maar we zijn heel blij dat we het doorgezet hebben want we wonen super!
De zenuwen beginnen nu ook aardig te komen, wat wel mee, wat niet mee, vergeten we niks, noem het maar op..Maar het komt allemaal goed en we proberen tussen de drukte door wel te genieten van de voorpret :)We hebben er heel veel zin in!!Tot de volgende update!X Arie & Corrie

• 26 Februari 2014 - 18:54

Robina:

Ik ga jullie zeker volgen!!

• 26 Februari 2014 - 18:56

Margré:

Wat een prachtige reis kan dit worden!
    We gaan jullie volgen hoor, veel plezier, en veel liefs van ons,
    Dick en Margré.

• 26 Februari 2014 - 19:54

Astrid:

Lieve kinders...

Nu nog ff hier maar voor je het weet is het zaterdagochtend.
    dan gaat jullie droomreis beginnen.
    Heerlijk...wat gaan jullie veel zien en beleven.
    Wij hebben de reis hoe jullie het gaan doen allemaal gezien
    en jullie gaan zeker genieten.
    Gaan jullie zeker volgen en zo zijn jullie ver weg maar
    ook dichtbij...geniet er intens van,jullie hebben het verdiend.
    Doe voorzichtig,kom heelhuids terug.

Love you both

Dikke kus Astrid mamsie

• 27 Februari 2014 - 00:09

Cindy En Tom:

Lieve schatten!
    Deze reis waar jullie al zo lang van droomden gaat nu eindelijk komen! Euhh... jullie gaan!
    Heel erg verdiend en gegunt! We gaan jullie zeker volgen, maar stiekem hoop ik dat jullie helemaal geen tijd en zin hebben om een blog te schrijven omdat jullie alleen maar druk zijn met genieten en aan niets denkt wat met Nederland te maken heeft ;-)
    Dikke kus van ons X

• 27 Februari 2014 - 00:09

Cindy En Tom:

Lieve schatten!
    Dikke kus van ons X

• 27 Februari 2014 - 10:15

Arjen En Corine:

Toch gek dat we jullie berichten niet kunnen ''liken'' ;-)
    Maar wat een lieve berichten en woorden allemaal :)
    Super bedankt en tot de volgende!Dikke kus van ons

• 27 Februari 2014 - 13:38

John Wortel:

Lang naar uitgekeken, maar nu gaat het toch gebeuren,wij wensen jullie een hele fijne en onvergetelijke vakantie gr John Monique en Jamie

• 01 Maart 2014 - 08:46

Ronald:

Bijna op weg naar schiphol.Een hele goede vlucht.
    Een fijne vakantie en geniet van jullie welverdiende rust.
    Dikke kus

• 02 Maart 2014 - 08:47

Jetty Coster:

Hallo Corrine & Arie,
    Jullie droom gaat nu in vervulling, geniet ervan beleef alles bewust want de tijd gaat door zelf onbewust

• 02 Maart 2014 - 09:57

Arjan&Chey:

Lieverds!
    Wat is de tijd snel gegaan! Nu tijd om heeerlijk te gaan genieten!! Enjoy !!
    En we gaan jullie zeker volgen